University College - Reisverslag uit Pisa, Italië van Noortje Klooster - WaarBenJij.nu University College - Reisverslag uit Pisa, Italië van Noortje Klooster - WaarBenJij.nu

University College

Door: Noortje

Blijf op de hoogte en volg Noortje

11 Juni 2006 | Italië, Pisa

Buongiorno!

Afgelopen vrijdag om half drie kreeg ik een interessant mailtje in mijn inbox: van University College! (ik zag het pas vanochtend, want om half drie zat ik in de trein naar Rome, maar goed.)
En het leuke is nu, dat het een uitnodiging was om in de herfst van 2006 te komen studeren daar!!! Ik ben toegelaten!!!
Nu moet ik alleen nog beslissen of ik het aanneem, haha!

Ik dacht, breng jullie even op de hoogte.
Verder is Roma geweldig, maar dat wist ik al (Anne-Mieke nog niet, maar die sluit zich hier nu helemaal bij aan :))

Komende week een langer verslag. Voorlopig: dikke knuffel van een heel vrolijke Noortje!

  • 11 Juni 2006 - 07:57

    Marjolein:

    He meis goed zo!! Ontzettend gefeliciteerd!
    Op het eten na en het feit dat ze nu een 'magna cum laude' willen instellen, omdat iedereen zijn diploma of 'cum laude' of 'summa cum laude' haalt, schijnt het er erg leuk te zijn :)
    Kan je nog wel het mailadres geven van een meisje van mn studie dat daar 4 jaar heeft gezeten.
    MAar nogmaals: gefeliciteerd! Echt heel erg goed zeg :)
    En veel plezier in Rome nog! (iets waar ik nog een jaar op moet wachten..)
    Kus en tot over een paar maandjes..
    Marjolein

    ps Heb je al gehoord van de hittegolf van komende week in Nl..? ;) zo fijn tijdens de tentamens..

  • 11 Juni 2006 - 13:59

    Cecile:

    Geweldig Noor,
    Van harte gefeliciteerd met je toelating!!!
    Je kunt de volgende stap gaan nemen en er naar uitzien, echt hartstikke goed. zoen van cecile

  • 11 Juni 2006 - 20:25

    Asja:

    Hey Noor,
    Ontzettend gefeliciteerd!! En nu hopen dat je er een super tijd hebt....vast wel:D
    liefs

  • 12 Juni 2006 - 11:06

    Jor:

    Wat geweldig Noortje!!!!Gefeliciteerd!!! En ga nu niet vertellen dat je het niet aanneemt :(

    groetjes van een eveneens vrolijke Jor.

  • 13 Juni 2006 - 11:11

    Lizette:

    ha Noor, nog belissen of je het aanneemt! Jij bent gek! Gefeliciteerd in ieder geval :) Een krap half jaar je best ervoor gedaan, dan ben je wel gek als je dit laat schieten. Tot gauw x Lizette

  • 16 Juni 2006 - 15:18

    Moesa:

    Tof.. Tot volgend jaar enzo...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noortje

Voor mijn onderzoeksmaster Antropologie aan de UU zit ik een half jaar in het buitenland, op Lampedusa. Eerst doe ik een talencursus Italiaans in Catania, vervolgens reis ik een weekje rond over Sicilië, en hierna begint mijn veldwerkperiode. Op Lampedusa wil ik onderzoeken hoe de lokale bewoners omgaan met de vluchtelingen, en hiervoor ga ik in het dorp Lampedusa wonen, een gehucht met zo'n 5000 inwoners op een eiland zo groot als Vlieland, in het midden van de Middellandse Zee.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 36729

Voorgaande reizen:

09 Juli 2011 - 30 November 2011

veldwerk Lampedusa

05 Augustus 2008 - 16 Januari 2009

China en Vietnam

01 April 2006 - 25 Juli 2006

talencursus Pisa en Rome, Italië

Landen bezocht: