Toekomst hier in Italië - Reisverslag uit Pisa, Italië van Noortje Klooster - WaarBenJij.nu Toekomst hier in Italië - Reisverslag uit Pisa, Italië van Noortje Klooster - WaarBenJij.nu

Toekomst hier in Italië

Door: Noortje

Blijf op de hoogte en volg Noortje

16 Juni 2006 | Italië, Pisa

Hoi,

even een kort berichtje om jullie op de hoogte te houden: ik heb gisteren de rest van mijn verblijf hier in Italia geboekt: ik ga voor 4 weken naar Roma. Daar ga ik gewoon weer door met een cursus zoals ik die hier ook doe. Ik huur weer een kamer via de school (en zal wel weer veels te veel betalen. Daarbij zal hij deze keer ook nog eens niet dicht in het centrum of dicht bij een metro-station zitten, maar dat zie ik volgende week wel).
Dus mocht ik een fiks grote kamer hebben, logees zijn welkom, haha! Sowieso is iedereen altijd welkom, maar dan hebben we het over hotels :)
En mijn mammie landt over anderhalf uur!

Ik vertrek hiervandaan op zaterdag de 24e en op de maandag erna beginnen mijn lessen in Roma meteen al.
Ik heb er zin in!

Oh, en kijk ook even naar de foto's bij het vorige bericht, en bij het bericht 'weekendje toerist uithangen'. Ik weet het, ik loop achter met foto's plaatsen, maar beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen! Nee, de foto's stonden op mijn memory-stick, die er met de post zo'n 4 weken over heeft gedaan... Maar nu zijn ze er in ieder geval :)

Oh en ik ben gisteren heel erg verbrand (iedereen hier op school noemt het mooi bruin geworden; behalve mijn benen, daar schrikt iedereen van :)). Misschien kan ik dara nog wel een foto'tje van op de site zetten ook :P... OK, hoe boeiend...

Ciao!
Noortje

  • 16 Juni 2006 - 12:05

    Asja:

    Hey Noor,
    Hartstikke leuk, Roma! En check ff je mail:D Twas te lang (en te persoonlijk:P) om hier allemaal neer te zetten.
    ciao ciao!!

  • 16 Juni 2006 - 20:37

    Rose:

    AYO!!!
    Sei grande! Allora vieni a Roma. bellissimo. sono molto contenta. Possiamo fare un sacco di cose insieme. (ballare salsa ;P)
    Grazie per la cartolina. Che sorpresa. Grazie anche ad Anne-mieke. Oh, ci sentiamo e vediamo presto.
    Un bacione, rose

  • 18 Juni 2006 - 08:26

    Saar:

    ik ben ws van 2 tot 7 juli in rome!!! laat maar weten waar je dan zit! (we zoeken ook nog 1 nachtje overnachting voor 3 personen haha)
    kus!

  • 20 Juni 2006 - 08:29

    Laura:

    heej Noor!
    Klinkt goed hoor, al die belevenissen van jou daar in het verre zuiden... Beetje de toerist uithangen onder het mom van "de musea waren dicht!", ja zo kan ik het ook hoor ;)
    En die talencursus die je in Rome gaat doen, is die ook van precies dezelfde organisatie?
    veel plezier en tot laterzzz

    -xxx-jes van Lau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noortje

Voor mijn onderzoeksmaster Antropologie aan de UU zit ik een half jaar in het buitenland, op Lampedusa. Eerst doe ik een talencursus Italiaans in Catania, vervolgens reis ik een weekje rond over Sicilië, en hierna begint mijn veldwerkperiode. Op Lampedusa wil ik onderzoeken hoe de lokale bewoners omgaan met de vluchtelingen, en hiervoor ga ik in het dorp Lampedusa wonen, een gehucht met zo'n 5000 inwoners op een eiland zo groot als Vlieland, in het midden van de Middellandse Zee.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 36727

Voorgaande reizen:

09 Juli 2011 - 30 November 2011

veldwerk Lampedusa

05 Augustus 2008 - 16 Januari 2009

China en Vietnam

01 April 2006 - 25 Juli 2006

talencursus Pisa en Rome, Italië

Landen bezocht: